Nihat Hatipoğlu İletişim Numarası ve Whatsapp Hattı

Televizyon ekranlarının dini programı denildiğinde kuşkusuz akla ilk gelen isim Nihat Hatipoğlu olacaktır. Profesör ilahiyatçı Hatipoğlu, 2004 senesinden günümüze birçok kanalda dini program sunuculuğu yapmıştır. 2011 senesinden bu yana ise ATV ekranlarında yayın yapmaktadır.

Cuma gecelerinde ve birçok dini dönemlerde (kandil geceleri, sahur ve iftar öncesinde) yaptığı programlar sayesinde halkı dini konularda bilgilendirmektedir.

Nihat Hatipoğlu’nun telefon ile sesli görüşme, Whatsapp uygulaması aracılığıyla mesaj veya görüntülü olarak iletişim kurabileceğiniz bir hattı yer almaktadır.

Nihat Hatipoğlu iletişim numarası 0554 888 61 08’dir.

Bunun yanı sıra Nihat Hatipoğlu Whatsapp iletişim numarası yine aynı 0554 888 61 08 numaralı telefondur.

Nihat Hatipoğlu’na direk bağlanmak için bu iletişim kanallarından birini kullanabilirsiniz.

Bir önceki yazımız olan Seda Sayan'la Whatsapp Telefon No İletişim Numarası başlıklı makalemizde seda sayan artık susma, seda sayan'la nihat doğan ve seda sayanla iletişim hakkında bilgiler verilmektedir.


Nihat Hatipoğlu İletişim Numarası ve Whatsapp Hattı” için 15 yorum

  1. Hocam bı arkadasım ma bü yapmışlar cok zor durumda dört senedir hangi hocaya gitiysek bi netice alamadık ve kimin yaotıgını olabilirmi hocam

  2. Hocam nişanlıma 2 yıl önce cin musallat oldu . Ailesını benı hep farklı goruyo . Bazen de bogmaya calısıyorlar. Cok hocaya gıttık ama çözülmedi hic.

  3. Aleyküm selam hocam ben 8 senedir üzerimde bir musibet var sürekli darbe üstüne darbe yiyorum hiç huzurum yok hergünüm endişeli intiharı çok düşünüyorum hangi kapıya gitsem bütün maaşımı yiyip kapı dışarı ediyorlar.herğünüm ağlamaklı canım çok acıyor .bende büyü olabilirmi hocam artık intihar etme noktasındayım .gücüm.tahammülüm kalmadı.

    1. Merhabalar
      bu platformun resmi olarak Nihat Hatipoglu ile hicbir baglantisi yoktur ve sadece bilgi verme amaclidir.
      Ama size samimi onerimiz, hizli bir sekilde psikolog`a gitmeniz size faydali olacaktir. Intihar hicbir ama hicbir seyin cozumu degildir, lutfen hizli bir sekilde ozel ya da devlet saglik kurumlarindan herhangi birine basvurunuz.

  4. hocam selamun aluykum hocam ben 25 yasindayim 7 yasinda bir oglum var 17 yasinda evlendim oglum konusmuyo otizim teshisi konuldu ama durumu hafif insaallah atlatiriz sizden dua istiyorum sabah namazinizi kildiginizda mekkeye medineye gittiginizde dua istiyorum bu gozu yasli caresiz bir annenin size seslenisidir caresuzleri duyan allahdir beni sizde duyun dua edin neolur amin

  5. Hocam benim eşim bir ay önce bana 3 defa boş ol dedi çok tartışmıştım bugün de benim zorumla 6 defa dedi biz boşanmışmı oluyoruz hocam kocamı çok seviyorum aslında onu çok zorladım çok üstüne gittim inşallah nikahımız bozulmamıştır

  6. Hayirli Aksamlar Hocam Sizden Bir Ricamiz Olacak Biz Hamburgta Yasiyoruz Cocuklarimiz Okula Gidiyorllar Sizi Izliyemiyorllar Acaba Programinizi Daha Geriye Alamiyormusunuz Yani Persembe Günlleri Aksam Haberlerden Sonra Yaparsaniz Cok Cok iyi olur diye Düsünüyoruz Bizleri Ve evlatlarimizada Bilgilendirmis olursunuz
    Allaha emenet olun Cumaniz Mubarek olsun

  7. Merhaba hocam ben rabia kayinvalidem rahatsiz surekli bayiliyo kendimi öldurucem kendini bogmaya kalkisiyo ben bu durum oldukca bildigim dualari okuyorum ama yinede tekrar oluyo bir kac hocaya goturdum okudu allah razi olsun 1 hafta bisi olmuyo sonra tekrarliyo napicamizi sasirdik ALLAH RIZASI İÇİN YARDIMCI OLURMUSUNUZ

    1. Merhabalar
      Psikiyatri kliniğine gidiniz, doktora danışınız.

      Nihat Hatipoğlu’nun resmî iletişim kanalı burası değildir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir